Važte si svých pacientů a budou vám věřit dál

6. 8. 2010 8:16
přidejte názor
Autor: Redakce
Veřejné mínění je jako zkamenělý les. Nic v něm neroste a je jen na jedno - na nic. Všeobecně známá pravda. Jenže když někomu uděláte špatnou pověst, zbavuje se jí jen těžko.


GLOSA

Své o tom momentálně ví pelhřimovská nemocnice. Před měsícem o ní nepochyboval nikdo a dnes? Dnes má finanční potíže. Přitom kdo je nemá… Veřejné mínění však míní jinak.

Osobně o nemocnici strach nemám. Do jejího čela se jistě postaví zdatný ekonom, který s čísly zatočí.Odůvěře však pacienta nijak nepřesvědčí. To je teď víc, než kdy jindy na lékařích a zdravotnickém personálu. Pouze na nich teď záleží, zda jejich péči vyhledáme znova a v budoucnu.

Jestliže však lékař odborník na pohotovosti nerozezná ledvinovou koliku od obyčejné bolesti zad, těžko za ním půjdu znovu.

Jestliže mi odměřená sestřička na ORL nabídne operaci synovy nosní mandle až za dva měsíce, logicky půjdu jinam.

Přitom jako pacienti vám vycházíme maximálně vstříc. Mluvíte s námi jako s profesionály a my dnes naprosto běžně používáme slova jako analgetika, lokální anestezie či CRP.

Známe názvy svých léků, víme, jak je užívat a jak se mohou vzájemně ovlivňovat. Snažíme se a ještě vám za to platíme.

Snažte se tedy i vy. Pokud budete chápat obavu o naše zdraví a jednat s námi jako se sobě rovnými, budeme vám věřit napořád.

  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?