Přejít na obsah

Auditoři, kteří již navštívili středočeské nemocnice, mají první výsledky své práce. A jejich zjištění jsou podle hejtmana Davida Ratha šokující. V jednom krajském zařízení prý například chybějí smlouvy, odnesl si je údajně odvolaný ředitel. V případě, že se objeví i další pochybnosti, je Rath připraven nařídit hloubkový audit...

Zpět na článek

Přidání komentáře

V diskuzi celkem: 44 příspěvků
Reagujete na komentář uživatele A.Hladký (2. 12. 2008 23:44):

Re:Re:Rath a Ratzinger

Jen detail - pojem inkvizitor ve spojeni s Rathem je dle mne urážkou původních nositelů tohoto označení, protože (aspoň někteří z nich) byli fanaticky přesvědčeni o správnosti svého konání. Já jsem…

*
* Pravidla diskusí - čtěte
*
 

* - údaje označené hvězdičkou jsou povinné

Diskuse

Řazeno od nejčerstvějších příspěvků (Řadit podle vláken)

A.Hladký  | 4. 12. 2008 01:09

Re:Re:Re:Re:Rath a Ratzinger

Pane doktore, moje jistoty nejsou založeny na modrých či růžových. Pokud ale ve Vás (a některých dalších „lucidních“) vyvolaly události posledních týdnů nával euforie, tak je to pro mne opravdu frustrující. Jinak bych Vám vřele doporučil neplést se psychologům do řemesla a plně se věnovat své profesi

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek  | 3. 12. 2008 15:31

Re:Re:Re:Rath a Ratzinger

Pane inzenyre, dle narustajici agresivity, vulgarity, projevu nedutklivosti na nedoceneni vzdelani Vasi profesni skupiny, dle Vasi fixace na urcite osoby... ve Vasich prispevcich z posledni doby (5 tydnu?) soudim, jako psycholog amater, na Vase urcite znepokojeni, pocit ztraty dosavadnich jistot, na Vasi urcitou frustraci, neuspokojeni, asi i urcite zklamani... Docela bych Vam doporucoval navstevu psychologa odbornika. Pro zacatek zkuste alespon ovladnout svuj slovnik.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

A.Hladký  | 2. 12. 2008 23:44

Re:Re:Rath a Ratzinger

Jen detail - pojem inkvizitor ve spojeni s Rathem je dle mne urážkou původních nositelů tohoto označení, protože (aspoň někteří z nich) byli fanaticky přesvědčeni o správnosti svého konání. Já jsem zatím používal kromě dRath jen vonNeuRath a drSpratek, a tím jsem se snad nihoho z jmenovaných nedotkl :-).

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

trotl  | 2. 12. 2008 17:00

fotka

jak se šklebí na tý fotce, zmetek...

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Banka nemá hotovost  | 2. 12. 2008 16:27

Re:Re:Re:Re: Zachovejte paniku !

Říkávalo se, že dobrá medicína lze dělat i na koleně. Tak to asi neplatí a byl přizván nutně i ten ekonom.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Robert  | 2. 12. 2008 15:15

Re:Re:Takže je to jasné,

Možná by někteří ekonomové raději neměli číst nic

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Zelezny | 2. 12. 2008 12:21

Re:Re:Re:sponzor poplatků

Ja bych rekl, ze podobne jako trh, i nesmysl bez privlastku je nesmysl. A to takovy, ze absolutni.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

lékař  | 2. 12. 2008 10:36

Re:To zírám, ta jednota

pane dokotore, ti jsou opravdu zamestnanci ministrstvo zdravotnictvi, Cikort a kolektiv...,protoze normalni clovek nemuze byt tak imbecilni

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Apech  | 2. 12. 2008 09:41

Re:Re:Re: Zachovejte paniku !

Správně. A to všechno díky "všeznalým ekonomům", kteří to zdravotnictví tak daleko dovedli. A teď budou dělat chytrý a kritizovat? Ať se jdou vycpat, respektive by měli jít bručet!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Petr Malý | 2. 12. 2008 09:39

podivní ředitelé

Ředitel, který realizuje privatizaci či pronájem části nemocnice jako je angiolinka, MR nebo dialýza a připraví tak jím řízenou organizaci o zisk z nejlukrativnějších oddělení, nemá ve své funkci co dělat(ať je z kterékoli strany) a jeho odvolání je pouze prvním krokem k nápravě.Další, pevně doufám, budou následovat.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek  | 2. 12. 2008 09:30

Re:Rath a Ratzinger

No, vidite, pane inzenyre, ja zase soudim, na urcitou tendencnost u Vas:-)) S tim inkvizitorem jste zacal Vy, ne ja. Jen jsem si Vam dovolil poukazat na pouzivani Vami uziteho pojmu, resp. prideleni nalepky, ktere nemusi byt vzdy na miste a odpovidajici puvodnimu drziteli onoho pojmenovani. Jo a to porno? No, pres dosti poklesly charakter teto zabavy, stale soudim, ze je dosti intimni na to, abych se s ni delil zrovna s Vami. Nadto muj otec k teto zabave rikava: Live is live. ja s tim naprosto souhlasim a zatim si celkem nemohu stezovat. Dovedu vsak pochopit, ze frustrace v tomto smeru muze vyustit i v urcitou formu jineho zaujeti:-)). Jde vsak opet jen a jen o nahrazku. Zatimco to puvodne zminovan jest celkem neskodne, jako urcity ventil muze byt i prospesne, ona nahradni zaujeti, ktera jsem mel na mysli mohou byt i skodliva.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

A.Hladký  | 2. 12. 2008 01:21

Rath a Ratzinger

Příspěvek starý, tendenční (i když Ratzingera vůbec nemusím) a naprosto mimo mísu. Asi jako "Ho..., řekl Švejk, aby se vmísil do hovoru." Topž příště pro změnu třeba nějaké porno ...

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek  | 1. 12. 2008 23:20

Re:Takže je to jasné,

No, soudim, ze ta Vase informace je jeste prisernejsi, nez ty zpravy tech auditoru. V tech nemocnicich je nejspise takovy b..., tedy, ehm, neporadek, ze si tam pritomnosti tech auditoru dosud nikdo ani nevsiml... Vskutku priserne!!!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek  | 1. 12. 2008 23:17

Re:Re:sponzor poplatků

Jo, take by me zajimalo, jaky je rozdil, mezi nesmyslem a naprostym nesmyslem. Ze by..., snad..., ten nesmysl prosty mel, na rozdil od nesmyslu naprosteho prece jenom nejaky smysl?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek  | 1. 12. 2008 23:14

Re:Re:Jak snadné je najít nové ředitele

Jo, kdepak funkci, ani podepsat se uz neumim:-)))

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

 | 1. 12. 2008 23:13

Re:Jak snadné je najít nové ředitele

Hmmm, radostné a povzbuzující.... Jak pro koho. Nejen, ze nemam žádnou atestaci z organizace zdravotnictví, MBA, PhD, CSc, mych 14 let sefa odd. nejspise neni dostatecnou predchazející praxi ve vedoucí organizátorské funkci. Hlavne vsak nemam, ba jsem nikdy ani nemel, nejaky stranicky prukaz, natoz spravne barvy... No, jeste, ze se mne vsak ty funkce netykaji. Trast se kazde volby o misto... No, na to uz jsem prilis star.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek  | 1. 12. 2008 23:03

Re:superrychlý audit

Jen tak, mimochodem, kdyz uz jste narazil na duveryhodnost toho inkvizitora, co rikate na duveryhodnost tohoto inkvizitora: http://www.blisty.cz/2005/4/21/art23040.html

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek  | 1. 12. 2008 22:56

Re:očekávaná reakce

Mohl byste, pekne prosim, upresnit, co minite ve Vasem prispevku pojmem "zdravotnictvi"?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

To chce klid ?  | 1. 12. 2008 22:31

Re:Re: Zachovejte paniku !

Panika se ve zdravotnictví šíří a už dost delší dobu: -nedostatek lékařů¨ -zadlužené nemocnice -zadlužené pojišťovny -nedostatek - odborníků - atestovaných lékařů -nedostatek sester -odchody odborníků do ciziny -strach z řetězců -nedostatečné platby od pojišťoven- nízké ohodnocení zdravotníků -tlak na nespokojenost pacientů -strach z reforem -strach z poplatků -nedostatečné personální zajištění nemocnic -potíže s financováním následné péče- LDN

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek  | 1. 12. 2008 21:56

Re:To zírám, ta jednota

Jo, jo, nedavno jeden reditel nemocnice tak dlouho otalel s konanim vuci podezrelemu zamestnanci, ze skoncil u soudu.... Nastesti mu puvodni podmineny trest zrusili... Kazdy by nemusel mit takove stesti...

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

bebe  | 1. 12. 2008 21:30

Re:ředitelé nemocnic

já si myslím, že ekonomicky hloupí lékaři pomalu vymírají- ti mladí už hloupí nejsou,pracující lékaři- důchodci to už nějak doklepou a ta střední generace s tím bojuje- tedy s tím, jestli to soucítění, altruizmus vůči tzv. nemocnému- trpícícmu nepřehánějí, když kolem nich přeci už 19 let řádí kapitalizmus.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Petr Bouzek | 1. 12. 2008 19:51

To zírám, ta jednota

Podle příspěvků na této diskusi se tady sešla ctihodná společnost proti Rathovi. Já bych s nějakými soudy chvíli počkal. Buď Rath nepřijde na nic a pak se dost znemožní, nebo se ukáže jak modráci bačovali do svých soukromých kapes a pak měl Rath pravdu. Kdyby ty ředitele odvolával postupně, pak by oni skvělí manažeři měli dost času zametat po sobě stopy. Když se vyhazuje nedůvěryhodný zaměstnanec, tak se mu ihned odeberou klíče od kanceláře a zamezí se přístup do informační sítě. Kdo to neudělá, tak je hlupák.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Apech  | 1. 12. 2008 19:25

Re:Re: důvěrné ( jen pro cholerika)

Mezi námi, ale opravdu jen čistě mezi námi, choleriku : ten nesmysl s poplatkama je naprostý nesmysl.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Apech  | 1. 12. 2008 19:20

Re:Re:Re:Takže je to jasné,

Do odborných diskusí se zásadně nepletu, ale odporné diskuse mě šíleně baví :-)))

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Apech  | 1. 12. 2008 19:18

Re: Zachovejte paniku !

Co pak? No pak se tě asi Rath přijde zeptat, co má dělat. Ale zatím si s tím nelámej hlavinku, starosto, nebo se ti ještě udělá na mozku druhá rýha :-))

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

ekonom.znalý  | 1. 12. 2008 19:13

Re:Re:Takže je to jasné,

Vplby pochopitelně v kraji proběhly, a to 24. listopadu, ale to si Apech ani neumí ověřit na webových stránkách středočeského kraje¨. Takže ať se raději neplete do odborné diskuse.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

ekonom znalý | 1. 12. 2008 19:10

Re:Raději poplatky, ani zdravotnictví

Ale takhle pan hejtman nepřemýšlí, a hlavně je takový demagog, že mu spousta těch "jednodušších lidí" věří. Ale bohužel s tím my zatím nemůžeme nic dělat. To by chtělo nějakou hodně velkou veřejnou diskusi, kde by "pan hejtman Rath" bal pouze diskutujícím z těch, kteří si nemohou uzurpovat púrávo 95% času na jeho "krofání". Do trakovéto diskuse bych docela rád šel, a myslím si, že bych měl minimálně takových dvacet až třicet hodně osobních a přesných otázek. Ale předpokládám, že do takovéto diskuse by pan Rath nikdy nešel.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Apech  | 1. 12. 2008 19:10

Re:Takže je to jasné,

Podle některých zaručených zpráv volby ve středočeském kraji ještě neproběhly, takže je stále hejtmanem Piňda Miňda. Z toho plyne vážné varování : nevěřte žádnému ekonomovi, hlavně tomu, co čte fšechno a pak z toho má v hlavě hokej!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

cholerik na Ratha | 1. 12. 2008 19:05

Re:sponzor poplatků

Mezi námi, ten nesmysl, co chce celá sociální demokracie, je naprostý nesmysl. Neplacení poplatků, nebo spíš její vracení přes krajské úřady, je jednoznačné porušení zákona č. 48/1997 o veřejném zdravotním pojištění, stejně tak nevybírání peněz ze strany nemocnic. A to je jen první podnět. Druhým pak je, pokáud budu pouze ve zdravotnických zařízeních hradit za občany kraje. Pak je to prokazatelně porušení hospodářské soutěže ve vztahu k občanům těch částí kraje, které jdou do nemocnic soukromých v regionu, nikoliv do těch pěti od pana Ratha vyjmenovaných "krajských". Takže hejtman rozděluje občany kraje na dvě kategorie -jednu "plnoprávných", tedy těch, kteří bydlí v místě, odkud do nemocnic mají nejblíže do tzv. "krajských", a potom kategorii tzv. "občanů druhé kategorie", kteří ve středních Čechách bydlí například v Hořovicích, Berouně, Mělníku a dalších městech, kteří mají základní péči v městě, ale ne v krajských nemocnicích. A ještě doufám, že si konečně všichni občané Středočeského kraje uvědomí, že "pan" hejtman Rath nikdy nemluvil o úhradách, které pomalu každý obyvatel České republiky pořád musí platit u: - praktického lékaře - ambulantního lékaře - specialisty - soukromého - lékárníka v soukromé lékárně mimo lékáren v "krajských" nemocnicích

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Nedomýšlet  | 1. 12. 2008 19:04

Raději poplatky, ani zdravotnictví

V krajský nemocnicích, a to budou zrušené i poplatky za pobyt v nemocnici, za pohotovost, i v lékárnách nemocnic ? A co když to překročí ty vyčleněné peníze od kraje, protože tam bude přednostně každý chodit, i nároky na zdravotní péči a historické limity od pojišťoven, tak bude stejně muset ten zadotovaný pacient být hlavně nějak ulimitován ve zdravotní péči.I vzhledem že by nebylo na ty poplatky, už by se vyčleněné peníze na ně vyčerpaly, tak potom jak ?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

a nacoumrel  | 1. 12. 2008 18:51

Re:a na co umrelRe:a na co umrel

anacoumrel,anacoumrel,anacoumrel,anacoumrel.... There are two kinds of people:The first of them , they don´t know who is he,the second they know he is genius.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

ekonom který čte vše | 1. 12. 2008 18:49

Takže je to jasné,

protože z celého článku a i dalších článků na jiných serverech je jasné, že pan Rath je podvodník nejhoršího stupně a přitom lhář na ultimum. Podle informací z některých krajských nemocnic tam žádní auditoři ještě nedorazili, a přitom hejtman mluví o příšerných informacích. Co si o tom potom myslet?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Deo  | 1. 12. 2008 17:29

Re:Jak snadné je najít nové ředitele

A víte vůbec, jak se tyto tituly získávájí a co znamenají ? Nic z toho vyjmy MBA /které lze v Praze koupit za cca 3000 000 Kč/ Vás neopravnuje k vedení čehokoli.Průměrný hokynář s nadáním udělá podnik podle svých představ. P.S. Škoda těch,defraudantů v čele okresních nemocnic není. Zkusíme jiné....uvidíme.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

kdo to je Svankmajer | 1. 12. 2008 16:56

a na co umrel

nebo ho popravili?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

pridavam se s radost | 1. 12. 2008 16:55

Sieg heil !

.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

lékař  | 1. 12. 2008 16:32

ředitelé nemocnic

Nemusí nahánět pacienty, přijdou sami.Plátcem je de facto stát.Všichni ředitelé normálních firem se o státní zakázky perou.Takže stačí držet na uzdě lékaře, což není až takový problém .Čeští lékaři, jak známo, patří mezi ekonomicky nejhloupější skupinu obyvatel.Resume:Jisté zakázky(pacienti),jisté platby( stát).Sen každého ředitele normální firmy.Takže v podstatě velký klídek,dobré bydlo.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

lékař  | 1. 12. 2008 16:14

sponzor poplatků

ve Vrchlabské nemocnici byl údajně "zahraniční partner". Při vší úctě k oběma sněmovnám, zpackali naši politikové zákon tak, že Ústavní soud rozhodnul ve prospěch porušování zákona i s vědomím, že vznikají podmínky k tzv. nekalé soutěži. Nešť, byla to jenom jedna provinční vrchlabská nemocnice. Proč by ale kvůli předvolebním slibům ČSSD sponzorem měla být krajská zastupitelstva a jejich rozpočet, který je tvořen částečně s daní občanů této úsměvné republiky? Nebo snad pan hejtman a jemu podobní nově dosazení v krajských zastupitelstvích mají k tomuto účelu jiné finanční zdroje?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilian  | 1. 12. 2008 15:31

Re:Jak snadné je najít nové ředitele

Je úsměvné, že ve stávající demokratické ČR jedinou skutečnou kvalifikací pro vedoucí pozici ve zdravotnictví a ve školství je barva stranického průkazu, který je možné podle aktuální situace měnit. To je opravdu radostné a povzbuzující. Dodávám : - A ještě srandovní. - A na rozdíl od minulého režimu všeho do času.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

P + P  | 1. 12. 2008 15:18

Jak snadné je najít nové ředitele

Že si každá politická strana po svém přesvědčivém volebním úspěchu nasadí na důležitá místa své členy nebo sympatizanty jsme si zvykli a říkám si, proč ne! Jen je s podivem, jak snadno nacházejí noví mocní své ředitele. Celý systém totiž potlačil kvalifikační požadavky. Ředitel kterékoli nemocnice, ani krajského nemocničního holdingu nemusí mít žádnou atestaci z organizace zdravotnictví, MBA, PhD, CSc, ale ani nějakou předcházející praxi ve vedoucí organizátorské funkci. To neplatí ovšem jen ve zdravotnictví, ale i v oblasti vysokých škol. Jen Akreditační komise MŠMT vyžaduje při zřizení nové VŠ nebo studijního oboru odpovídající personální zajištění publikujícími profesory a docenty, ale vedoucí funkcionáře školy (rektora a prorektory) nebo fakulty (děkana a proděkany) volí příslušné senáty zástupců vyučujících a posluchačů. Pro tyto funkce a další funkce neplatí žádný formální kvalifikační požadavek. Je úsměvné, že ve stávající demokratické ČR jedinou skutečnou kvalifikací pro vedoucí pozici ve zdravotnictví a ve školství je barva stranického průkazu, který je možné podle aktuální situace měnit. To je opravdu radostné a povzbuzující.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

baalamut  | 1. 12. 2008 13:39

superrychlý audit

symptomtické je,že nebyla zveřejněna firma, terá audit dělá. Při vší úctě, po jedné návštěvě hulákat něco o šocích je stejné, jako vyhrknout diagnosu po změření tlaku. Důvěryhodnost takového auditora je stejná jako důvěryhodnost inkvizitora.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Přesně : youtube  | 1. 12. 2008 12:53

Re:Re:Re:očekávaná reakce

Svankmajer death of stalinism in Bohemia

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

J.Švankmajer  | 1. 12. 2008 12:43

Re:Re:očekávaná reakce

Film :Konec stalinismu v Čechách(The end of stalinism in Bohemia) : už vím koho vyloupnou z té poslední červenomodrobílé stalinské hlavy.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BLB  | 1. 12. 2008 12:13

Re:očekávaná reakce

Včera ministr, dneska hejtman a zítra nahradí Jiřího Paroubka. To bude vůdce! Sieg heil!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Oskar  | 1. 12. 2008 11:21

očekávaná reakce

Tak to se přesně čekalo že si bude hledat ospravedlňující důvody tam kde fakticky žádné nejsou. Ostatně kdy naposled mluvil pravdu - vlastně v tom že chce být hejtmanem když už to zdravotnictví moc nezvládá.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.