Přejít na obsah

Všeobecná zdravotní pojišťovna začala s rozdáváním trestů za nevybírání regulačních poplatků v lékárnách. Nejvyšší možnou pokutu by měly zaplatit tři nemocnice Pardubického kraje, Slezská nemocnice Opava a Krajská nemocnice Tomáše Bati ve Zlíně. Ale ani tento výčet není konečný, o „svém“ trestu se v tomto týdnu dozvědí i další zařízení, a to nejen od VZP...

Zpět na článek

Přidání komentáře

V diskuzi celkem: 36 příspěvků
*
* Pravidla diskusí - čtěte
*
 

* - údaje označené hvězdičkou jsou povinné

Diskuse

Řazeno od nejčerstvějších příspěvků (Řadit podle vláken)

Sydney Hall  | 29. 04. 2009 17:02

Re:Re:Re:Re:Re:Otevřený dopis

Trošku si odporujete. Reálná cena je ta, kterou si každý stanoví sám a které se potká s poptávkou. Pokud byste chěl (jednotný?) ceník sám "postavit", je to už regulace jako řemen jsou to tedy ceny umělé. Mimochodem, jak si představujete, že byste je "postavil reálně?" Podle čeho?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

jir  | 29. 04. 2009 15:36

Re:Re:Re:Re:Re:V tomhle Rathovi fandím

To už jsme probírali, ve věci zákonů jste ale příliš měkký až poddajný, ve smyslu jak by to vyhovovalo právě Vám, zákon-nezákon, ostatní-neostatní! Když byl nějaký zákon schválen a nabyl platnost (by´t s ním nemusím souhlasit - kdo by taky např. rád a dobrovolně platil třeba zákonem stanovené daně, že), kdo jiný ho má, kromě prostých občanů-zdravotníků a občanů-pacientů více dodržovat, než zákonodárce sám, v dvojroli zároveň nejvyššího krajského úředníka.. No Váš Idol je však z jiného těsta a svoji imunitu z druhé role v pořadí "znamenitě" využívá, všechna čest pryč..-)))

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

vysvetleni pro FCofP | 29. 04. 2009 14:40

mym motivem je pouha zvedavost

nahodne jsem zabrousil na internetove stranky nemocnice a tam stalo, ze hledaji noveho primare i podprimare. Tak jsem si vzpomnel, ze ramenac onehda povidal, ze je tam uz asi 30 let, tak jsem si myslel ze toho primare potahne az do duchodu. Napsal jsem mu zdvorily dotaz vo co go na jeho e-mail ale odpoved zadna. Mozna uz je za carou v rajchu.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

jir  | 29. 04. 2009 14:35

Re:V tomhle Rathovi fandím

Že fandíte Rathovi, to je bohužel vidět jasně a dlouho, dělá to zároveň obrázek i o Vás a bohužel tedy i o Vašich rádobyušlechtilých aktivitách. Protože je-li za tím vším obdiv k Hejtmanovi a jeho praktikám vůči ostatním občanům, tak raději si s Vámi nic nezačínat, mohlo by to dopadnout úplně naopak, podle toho kam zrovna vane vítr...-))

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Rudý Baron  | 29. 04. 2009 10:58

Re:Re:Re:Re:Re:V tomhle Rathovi fandím

Jste poněkud mimo. Zruší-li někdo jednostranně smlouvu a umožňují-li mu to smluvní podmínky, není důvod k žádnému soudu. Nejde tu o žádné porušení zákona. Snad jen by bylo možno postavit onoho hejtmana za ohrožení zdraví lidí před polní soud.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Petr Bouzek | 29. 04. 2009 09:50

Re:Re:Re:Re:V tomhle Rathovi fandím

Protože je tady spor o tom,kdo porušuje či neporušuje zákon. Jediný, kdo to může vyložit je soud.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Rudý Baron  | 29. 04. 2009 08:34

Re:Re:Re:V tomhle Rathovi fandím

A kdo by se s kým mělo soudit? Jdu-li do zdravotnického zařízení, které nemá smlouvu s mojí pojišťovnou, musím počítat s tím, že budu platit hotově. Zdravotnické zařízení, které tuto smlouvu nemá, zase musí počítat s tím, že mu pojišťovna zaplatí maximálně nějakou tu akutní péči a vzhledem k hustotě ZZ u nás by patrně nezaplatila ani tu. Pacient zmasírováný rudobolševiky může očekávat, že mu tu péči uhradí kraj, stejně jako platy personálu a provoz nemocnice. Nakonec - byl by to přece kraj, který by zrušil ony smlouvy, tak by se musel starat. (A docela by mě zajímalo kolik mají kluci v prasátku na tyhle úlety). Proč by se ale měl někdo s někým soudit?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Petr Bouzek | 29. 04. 2009 07:48

Re:Re:V tomhle Rathovi fandím

Nevím, jestli jste někdy stál před naším soudem. Naše právo je výjimečně gumové a výsledky soudních pří jsou těžko odhadnutelné.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Petr Bouzek | 29. 04. 2009 07:47

Re:Re:Re:Re:Otevřený dopis

Nemyslím, že máte pravdu. Je nějaký bodník, to jest ceník výkonů s manipulovatelným bodem. Udělejme ceník v korunách a ceny postavme reálně. Pak ten ceník všichni dodržujme včetně zdravotních pojišťoven. Zcela by to stačilo a myslím se, že to není protizákonný postup.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Rudý Baron  | 29. 04. 2009 07:43

Re:V tomhle Rathovi fandím

Otázka je, kdo by to ustál déle. Jestli kraj, který bude lidem - byť jen měsíc - plně proplácet zdravotní péči (tady nejde o třicetikoruny) nebo pojišťovny. Uvědomte si, že krajské nemocnice nejsou jediné. Pokud to Rath zkusí, myslím, že to bude jedna z posledních věcí, které na místě hejtmana udělá, tedy kromě vyklízení stolu. Zase si to řekněme, všichni ty jeho velkoústé kecy známe, takže tohle vážně rozhodně nemyslí. A možná je to škoda.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

nmy  | 29. 04. 2009 07:34

Re:Re:Re:Otevřený dopis

Dumpingové ceny stíhatelné u nás nejsou a myslím, že ani není důvod aby byly. Cena je věc, kterou si stanovuje každý podnikatelský subjekt sám. (Podotýkám, že zatím to ve zdravotnictví neplatí.) Ale dohoda na nepodkročitelné ceně je jasná kartelová dohoda stíhatelná antimonopolním úřadem. A myslím, že zcela správně. Hezky se to totiž notuje, když by šlo o naše ceny, ale v obchodech byste brzy nadávali jak špačci.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Petr Bouzek | 28. 04. 2009 20:59

V tomhle Rathovi fandím

to by byla pro zdravotní pojišťovny docela bomba. Nevím, co by dělaly. Nějakého osamoceného doktůrka mohou podusit, ale jestli by šly do boje s krajskými nemocnicemi a s budoucím ministrem zdravotnictví, to by bylo hodně zajímavé. Ředitelé zdravotních pojišťoven,pokud do toho půjdou, by se měly zvolna hledat nová místa. Po příštích volbách už ODS ministra zdravotnictví neobsadí. Bude to ČSSD, nebo ještě možná KDU.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

čtenář  | 28. 04. 2009 20:09

Rath

Dr.Rath vyhrožuje, že pokud pojišťovny budou vymáhat pokuty, zruší "jeho" nemocnice smlouvy s těmito pojišťovnami- viz dnešní denní tisk. Není to záměr? Není to cíl? Kdo to odnese?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

FCofPigor  | 28. 04. 2009 20:01

Re:btw - co se stalo s ramenacem ?

Dotaz na telo,ale proc se na to ptate ? Nerozumim.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Sydney Hall  | 28. 04. 2009 19:11

Re:Re:Re:Otevřený dopis

O.K., přiměřené ceny. Pro začátek by zcela postačilo tak cca 50% cen běžných a přiměřených v EU.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

pěkný exemplář  | 28. 04. 2009 17:43

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Otevřený dopis část II.

Ale občas se nějaký pěkný exememplář chytí do sití,co?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

o dumpingu  | 28. 04. 2009 16:54

Re:Re:Otevřený dopis

..stíhatelné jsou spíš dumpingové ceny...ale co s přemrštěnými cenami?...ceny by měly být přiměřené.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří | 28. 04. 2009 16:37

Re:Re:Otevřený dopis

Když mohou mít například veterináři nebo advokáti nepodkročitelné ceny, proč bychom je nemohli mít i my?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

dotaz na FKofP  | 28. 04. 2009 16:00

btw - co se stalo s ramenacem ?

proc uz neni vudce ?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

ale ten popis ceskyc | 28. 04. 2009 15:12

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Otevřený dopis část II.

ten se Ti povedl, uznavam

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MSDF  | 28. 04. 2009 15:10

mame zcela na haku

co bude nejaky Prcina stihat a co ne

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

kazdeho na letisti p | 28. 04. 2009 15:09

a je klid

mimochodem, infekcni tu jako specializace neexistuje, to resi internisti

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

jen ten cas mezitim  | 28. 04. 2009 15:04

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Otevřený dopis část II.

nejak vyplnit - no, kazdy dle sve libosti

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

nmy  | 28. 04. 2009 14:58

Re:Otevřený dopis

Kdybyste kolego věnoval chvilku také studiu legislativy, pochopil byste mj., že tento Váš pamflet je k ničemu. Je tam řada bodů, ale zaujal mne hlavně ten "kartelový". Nepodkročitelná cena - to je vážně řacha, máte štěstí, že Pecina nemůže stíhat "navádění k nekalému jednání".

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

bílý otrok  | 28. 04. 2009 13:01

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Otevřený dopis část II.

No a co? Nahý jsem na svět přišel a zas odejdu nahý.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

FKofP Dotaz na MSDF | 28. 04. 2009 12:53

A jak jste na tom v Japu se sviňskou flue ?

Nebo infekcionisti v Tokyu pro jazykovou bariéru tyto PC hry nehrajou ?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Bílá otrokyně která  | 28. 04. 2009 12:47

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Otevřený dopis část II.

přestože pan doktor Bouzek je co se týče grafické produkce je na jednom konci Gaussovy křivky, tedy extrém, s většinou jeho myšlenek naprosto souhlasím. Přesvědčila jsem se sama, že lékaři jsou také z velké části dementi a ignoranti a proto jsem jsem do jeho klubu nepřihlásila. Jako extrém má asi dg. /Katango opravte / F 43 0 Porucha přizpůsobení Únava z boje Kritický stav ale pro mne s morálně kladným znaménkem Ostatní planě diskutující a o nic v reále neusilující mají však dg také F 44 1 Dissociatívní fuga, F 44 2 Dissociatívní stupor

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

meles od veci  | 28. 04. 2009 12:46

Re:Re:Re:Otevřený dopis část II.

tim padem jsi patrne dle dFens klasifikace ANANAS

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MSDF  | 28. 04. 2009 12:45

vytisknu to, podepisu a poslu, p. Bouzku

akorat to z Japu bude trvat cca 10 dni nez to prijde

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

to ti patri vohnoute | 28. 04. 2009 12:43

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Otevřený dopis část II.

vyrochni se v tom dosyta a nejlepe zadarmo

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

bílý otrok  | 28. 04. 2009 12:16

Re:Re:Re:Re:Re:Otevřený dopis část II.

Já se snažím najít zalíbení v každodenním obcování s dementy, hysteriky, marodéry,vychrchlanými fumatory a obézními monstry.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

ola  | 28. 04. 2009 11:55

Re:Re:Re:Re:Otevřený dopis část II.

a Vy prosím co děláte proti tomu marasmu? Většina z nás jen zde píše, ale on-dr. Bouzek se snaží...

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Clay  | 28. 04. 2009 11:36

Re:Re:Re:Otevřený dopis část II.

Ad jir jestli jste si nevšiml tak Bouzek je na chatu nepřetržitě a stále opakuje svoje nesmysly,byt jak správně říkáte,nemá to k danému tématu absolutně nic společného.Nejlepší asi bude jeho výplody nečíst a přeskočit k dalšími příspěvku.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

jir  | 28. 04. 2009 11:07

Re:Re:Otevřený dopis část II.

Co má tento text společného s pokutováním nezákonně se chovajících krajských ZZ v čele s Vaším narcistickým oblíbencem ze SČ kraje? Jinak ale samozřejmě dobré, byť předem neúčinné...-))

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Petr Bouzek | 28. 04. 2009 10:32

Re:Otevřený dopis část II.

Dále požadujeme vytvoření rovného konkurenčního prostředí, které zabrání zvýhodnění zdravotnických řetězců oproti drobným lékařským praxím, a to zejména - stanovením nepodkročitelných cen zdravotnických výkonů - prováděním stávajících výběrových řízení na každou jednotlivou lékařskou praxi. Výsledek musí být pro zdravotní pojišťovny závazný. - stanovením personální, časové a místní dostupnosti garance zdravotnických služeb Za občanské sdružení „Sebeobrana lékařů – za kvalitní medicínu“: MUDr. Petr Bouzek, předseda o.s. dne : S uvedeným souhlasí : Příjmení a Jméno:Bydliště:Podpis Po vyplnění zašlete na adresu sdružení: "Sebeobrana lékařů - za kvalitní medicínu" MUDr. Maria Kortusová Senovážné náměstí 2, České Budějovice 370 01

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Petr Bouzek | 28. 04. 2009 10:31

Otevřený dopis

OTEVŘENÝ DOPIS ZDRAVOTNÍMU VÝBORU PARLAMENTU Vážená poslankyně, vážený poslanče, obracíme se na Vás tímto dopisem jakožto na zákonodárce úzce spjaté s problematikou zdravotnictví a velkou měrou zodpovědné za úroveň poskytované zdravotní péče v naší republice. Jsme velmi znepokojeni pokračujícím vývojem směřujícím k monopolnímu vlastnictví zdravotnických zařízení a k industrializaci zdravotnických služeb, což ničí vztah důvěry mezi lékařem a nemocným a má zhoubný vliv na kvalitu zdravotní péče a Nezbytnou podmínkou pro poskytování kvalitní medicíny je svobodný a nezávislý lékařský stav a svobodná volba lékaře pacientem. Namísto toho jsou lékaři jsou nuceni uzavírat se zdravotními pojišťovnami smluvní vztahy na omezování poskytování lékařské péče svým pacientům. Lékař omezovaný zdravotními pojišťovnami ve svém rozhodování o způsobu léčby nemůže poskytovat pacientům kvalitní medicínu. Zdravotnictví je dlouhodobě podfinancované, smluvní lékaři pojišťoven mnohdy pracují pod cenou nákladů. Zdravotnická zařízení jsou skupována spekulativním velkokapitálem za účelem produkce zisku. Stávající legislativu – paragraf 11 zákona č. 48/1997 ( tzv. paragrafi Fischerové) považujeme za diskriminační pro soukromé lékaře a požadujeme jeho úpravy následovně : - pokud může pacient měnit svého lékaře jednou za čtvrt roku, pak by měl mít stejné právo měnit za čtvrt roku i svoji zdravotní pojišťovnu. - lékař musí mít právo odmítnout pacienta i z důvodů prokazatelného ekonomického ohrožení existence zdravotnického zařízení (s výjimkou náhlých stavů ohrožujících vážně zdraví nebo život) - pacient má právo, aby jeho zdravotní pojišťovna uhradila ošetřujícímu lékaři za provedený zdravotnický výkon plnou částku podle ceníku zdravotnických výkonů, který musí být uveden v reálných cenách a každoročně aktualizován. Zdravotní pojišťovna má povinnost uhradit lékaři provedený zdravotnický výkon pro svého pojištěnce vždy v plné výši podle aktuálně platného ceníku zdravotnických výkonů.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.