Další průzkum potvrdil kvalitu servisu lékáren Dr.Max

Po agenturách STEM/MARK a Datamar potvrdila kvalitu lékáren i agentura Nielsen Admosphere.

TISKOVÁ ZPRÁVA

Informoval o tom portál Retailek zpravodajského serveru Médiář. Podle jeho informací jsou lékárny Dr.Max nejlépe hodnocenými ve všech kritériích, na jejichž základě se klienti rozhodují, jakou lékárnu navštíví. Lékárny Dr.Max jsou také nejčastějším cílem českých pacientů.

Výzkumná agentura Nielsen Admosphere se při výzkumu zaměřila na internetovou populaci lidí starších 15 let. Prostřednictvím jednotného dotazníku se v polovině prosince 2016 dotazovala víc než pěti stovek respondentů. Z jejich odpovědí vyplývá, že klienti nejlépe hodnotí lékárny Dr.Max co do šíře sortimentu, otvírací doby, přehlednosti lékáren, ceny produktů, dostupnosti i otvírací doby a ochoty i odbornosti personálu. Z věrnostních systémů staví na čelo klientský program Dr.Max. Dr.Max zároveň hodnotí jako značku s nejlepší pověstí.

Výzkum Nielsen Admosphere potvrdil, že v lékárnách Dr.Max jsou nejlépe naplňována očekávání českých pacientů. Jde za několik uplynulých týdnů o další zprávu s tímto vyzněním. V listopadu 2016 získaly lékárny Dr.Max titul Nejdůvěryhodnější značky (rozsáhlou anketu realizoval ATOZ Marketing ve spolupráci s agenturou STEM/MARK), a to jak mezi lékárnami, tak i na českém trhu vůbec (2. místo). V prosinci potvrdil průzkum a mystery-shoppingové šetření, že lékárny Dr.Max poskytují nejprofesionálnější péči na českém trhu vůbec. „Samozřejmě nás teší, že aktivity Dr.Max – vzdělávacím systémem počínaje a klientskými programy konče – přinášejí tyto výsledky,“ komentuje úspěch největší lékárenské sítě v ČR její generální ředitel Daniel Horák.

Lékárny Dr.Max provozuje akciová společnost ČLH, počet poboček v závěru loňského roku překonal hranici 390.

Další průzkum potvrdil kvalitu servisu lékáren Dr.Max
Ohodnoťte tento článek!