Nejprofesionálnější lékárenskou péči v ČR poskytuje síť Dr.Max

Rozsáhlý průzkum agentury Datamar potvrdil vysokou kvalitu lékárenské péče, kterou poskytují lékárny Dr.Max.

TISKOVÁ ZPRÁVA

Průzkum srovnával metodou mystery shoppingu úroveň výdeje přípravků na více než 670 místech ČR.
Z pohledu klientů je nejlepším místem pro nákup léků bez předpisu lékárenská síť Dr. Max, uvádí ve své zprávě, kterou má Dr.Max k dispozici, agentura Datamar. Česká veřejnost očekává v lékárnách a na dalších místech výdeje léků a lékárenského sortimentu především vysokou míru profesionality a úrovně odborného poradenství. Tato očekávání splňují lékárny Dr.Max nejlépe za všech hodnocených.

„Pohled veřejnosti i hodnocení reality na trhu jsou tedy ve vzácné shodě. Značka Dr. Max si vybudovala velmi silnou pozici a poskytuje zákazníkům jednoznačnou přidanou hodnotu,“ shrnula závěry průzkumu Lenka Mynářová z agentury Datamar.

Lékárny Dr.Max podle ní preferuje 58 % respondentů. Se značným odstupem následují nemocniční lékárny, které za nejlepší považuje 12,8 % respondentů. Odpovídá to i hodnocení profesionální úrovně při výdeji přípravků formou mystery shoppingu – v něm lékárny Dr.Max obstály nejlépe mezi ostatními hodnocenými. Další v pořadí hodnocení byly nemocniční lékárny, síť Benu a sdružení Alphega lékárny. Nejhůře hodnocenými výdejními místy jsou naopak drogerie, supermarkety a čerpací stanice.
„Vnímáme to jako ocenění svého dlouhodobého úsilí vytvořit pro zaměstnance nejlepší systém celoživotního vzdělávání“, komentuje výsledky průzkumu generální ředitel sítě Dr.Max Daniel Horák, „teď vidíme, že tato naše snaha nese nesporné výsledky, ze kterých mají jednoznačný prospěch pacienti přicházející do našich lékáren.“

Zaměstnanci sítě Dr.Max těží z propracovaného systému vzdělávání, který jim garantuje permanentní profesní růst. Už v roce 2008 byla založena Akademie Dr.Max jako zastřešující instituce pro všechny aktivity Dr.Max posilující celoživotní vzdělávání. Vzdělávání je otevřeno i zdravotnickým profesionálům mimo síť Dr.Max. V roce 2015 prošlo vzdělávacím systémem Dr. Max, do nějž společnost investuje ročně desítky milionů korun, zhruba 20 tisíc účastníků.

Ohodnoťte tento článek!