Přejít na obsah

Přerovská nemocnice rozšířila ambulanci

zpět
10.7.2010
lékař, pacient
zvětšitlékař, pacientZdroj: www.gastonboomersmonthly.com

lékař, pacient | Zdroj: www.gastonboomersmonthly.com

 

Nový lékař a zdravotní sestra přibyli do týmu lékařské služby první pomoci v nemocnici v Přerově.

„Nemocnice tak reaguje na stále rostoucí počet pacientů žádajících akutní ošetření. Za víkend nyní ošetří lékaři pohotovostní ambulance zhruba sto padesát pacientů, v létě je počet lidí vysoký,“ uvedla mluvčí přerovské nemocnice Hana Szotkowská.

„Tímto posílením dojde ke zlepšení kvality a dostupnosti zdravotní péče pro občany,“ řekla lékařská ředitelka přerovské nemocnice Marie Marsová. Pacienti mohou pohotovostní ambulanci využít, pokud u nich dojde k náhlému onemocnění nebo náhlé změně zdravotního stavu v době mimo pravidelný provoz jednotlivých ambulancí a není možné čekat do běžných ordinačních hodin.

„Lidé se s prosbou o pomoc na lékaře pohotovostní ambulance obracejí se střevními potížemi, bolestmi břicha, hlavy a horečnatými stavy, s příchodem léta také stále častěji se sportovními úrazy,“ popsala mluvčí nemocnice. Ambulance se nachází v prostorách ambulantního chirurgického traktu a je otevřena od šestnácté do dvaadvacáté hodiny, o víkendu od osmi do dvaadvaceti hodin.


Klíčová slova

Autoři

Regionální deníky

Komentovat článek: Přerovská nemocnice rozšířila ambulanci

*
* Pravidla diskusí - čtěte
*
 

* - údaje označené hvězdičkou jsou povinné

2 nejnovější komentáře k článku Přerovská nemocnice rozšířila ambulanci

Komentáře

další 2 komentáře
bastard Kvalita dle Agelu  | 10. 07. 2010 13:13

Z těch agelovských lží už je mi blivno. Dovolte mi několik poznámek. V přerovské nemocnici jde v podstatě o to, že díky "vynikajicí" personální politice Agelu se rozpadá oční a ORL oddělení a nejsou lékaři na zajištění pohotovostní služby. Proto se management rozhodl rozdělit tuto péči mezi ostatní oddělení, což si samozřejmě lékaři nenechali líbit. Pokud totiž zaměstnavatel nařizuje lékaři péči v oboru, pro kterou nemá lékař abrobaci / chirurg řešící zánět středního ucha atd/, přechází právní odpovědnost za případné pochybení na zaměstnavatele. Což těm zmrdům z ředitelství samozřejmě nevoní. Proto bylo vymyšleno toto rozšíření LSPP, kde budou sloužit chudáci absolventi napříč všemi odbornostmi, kteří si jinak nemohou vydělat slušné peníze, dobrovolně, tudíž i s veškerou odpovědností a managorský ANANAS je z obliga a ještě vydají tiskovou zprávu, jak je všechno super a jak se zlepší kvalita péče. Ve všední den totiž LSPP s lékařem nebyla. To co napsal přerovský pacient pode mnou, je samozřejmě pravda.Takže tu "kvalitu" péče si jistě dokážete představit sami. Už vidím, jak internista extrahuje cizí těleso z oka. Takže se připravte milí ovčané, že pokud budete mít závažný ORL nebo oční problém, budete nasměrováni směr Olomouc. Ale na druhou stranu, zde platí: čím hůř, tím líp. Snad už tato žumpa brzo vyhnije až po okraj a i ovčané si uvědomí, že změna musí přijít, ale musí ji oni sami chtít, a to jinak, než zhoršením kvality péče nepůjde

přerovský pacient KECY!  | 10. 07. 2010 09:57

LŽI!!! Co kdyby velevážená paní lékařská ředitelka taky řekla, že oční doktor je v nemocnici o víkendu jen do oběda a že doktor z ušního, nosního a krčního jen do půl desáté dopoledne (ve všední dny je v nemocnici oční lékař jen do 18 hodin, ORL doktor končí hned v půl čtvrté) - to jsou PODSTATNÉ informace, ne KECY o tom, jak dojde ke zlepšení kvality a dostupnosti zdravotní péče pro občany. V neděli jsem byl na pohotovosti a tam byl šikovný doktor, který všechno vyřešil a už je mi podstatně líp (naštěstí), ale co když tam bude někdo, kdo tomu nebude tak rozumět? To je zlepšení kvality péče? Paní lékařská ředitelka se asi zbláznila!!!

 zavřít

Váš tip

  • Jako ochranu před spamem, prosím zodpovězte následující otázku (číslicí):
  • * - položky označené hvězdičkou jsou povinné