Přejít na obsah

První ochránce práv pacientů

zpět
28.3.2006

Ve Fakultní Thomayerově nemocnici zahájil svou činnost ochránce práv pacientů - ombudsman. Najít ho můžete v Informačním centru, které je otevřené jak klientům a pacientům nemocnice, tak zdejším zaměstnancům. Vedení nemocnice vychází vstříc všem, kteří hledají ochranu svých pacientských práv nebo potřebují pomoc...

Mnohdy je totiž složité orientovat se v poskytovaných službách, odděleních či klinikách. Vítány jsou také připomínky a nápady týkající se chodu nemocnice.

„Hlavním smyslem těchto služeb je podpořit intenzivní komunikaci mezi klienty, pacienty a zaměstnanci nemocnice s cílem zlepšit poskytované služby a zvýšit jejich spokojenost,“ říká ředitel nemocnice MUDr. Petr Malý.

Úkolem ombudsmana je také hájit práva pacientů a udržet dobré vztahy mezi nimi i zaměstnanci. „Ráda bych odstranila či zmírnila případnou nespokojenost pacientů pramenící z jakékoli negativní zkušenosti, kterou během léčby či ošetření získali, a ukázala tak, že nemocnice chce slyšet i jejich hlas,“ říká Mgr. Dana Jurásková, MBA.

Zájemcům je k dispozici kromě středy každý den v době od 10 do 12 hodin. Informačního centra lze využít jak telefonicky, tak elektronicky.

Informace o projektu jsou k dispozici na internetové adrese www.ftn.cz.

Právo


Klíčová slova

K tomuto článku nejsou přiřazena žádná klíčová slova.

Autoři

Právo

Komentovat článek: První ochránce práv pacientů

*
* Pravidla diskusí - čtěte
*
 

* - údaje označené hvězdičkou jsou povinné

Komentáře

Do této diskuse prozatím nikdo nepřispěl.

přidat komentář
 
 zavřít

Váš tip

  • Jako ochranu před spamem, prosím zodpovězte následující otázku (číslicí):
  • * - položky označené hvězdičkou jsou povinné