Revírní bratrská pokladna změní od 1. ledna svůj název na RBP

Zdravotní pojišťovna Revírní bratrská pokladna změní od 1. ledna svůj název na RBP. Bude mít i nové logo a chystá změněné internetové stránky na nové doméně www.rbp213.cz. Novinářům to dnes řekl výkonný ředitel pojišťovny Antonín Klimša.

Současný název už je podle zástupců pojišťovny dlouhý a nepraktický. „Jsme přesvědčeni o tom, že bychom měli komunikovat daleko více modernějším způsobem s mladou generací, nejenom s tradičním segmentem těžkého průmyslu jako takového, s hornictvím a hornickými rodinami, ale také s mladými lidmi prostřednictvím elektronických kanálů, prostřednictvím zjednodušeného loga,“ řekl Klimša. Změny podle něj budou nastávat postupně a plynule. „Pojištěnec nepozná nic. V průběhu času mu dojde nová kartička,“ řekl Klimša.

RBP, která letos slaví 25 let existence, má 430.000 pojištěnců a je v Česku největší regionální zaměstnaneckou pojišťovnou. Klienty má hlavně v Moravskoslezském kraji, kde je jejím pojištěncem prakticky každý třetí obyvatel, ale také v krajích Olomouckém a Zlínském. Vzhledem ke svému působišti byla spojována hlavně s těžkým průmyslem, jejími pojištěnci už ale podle Klimši dávno nejsou jen horníci a jejich rodiny.

Pojišťovna má roční obrat zhruba 12 miliard korun. Na preventivní a bonusové programy by měla letos vynaložit přibližně 60 milionů korun, což je o 30 procent více než v roce 2017. Pro příští rok chce tuto sumu opět navýšit, a to zhruba o 20 procent na 72 milionů korun. Na příští rok připravuje RBP pro pojištěnce řadu novinek, například rozšíření speciálních balíčků.

Revírní bratrská pokladna změní od 1. ledna svůj název na RBP
Ohodnoťte tento článek!