Sedlčany - Ředitel nemocnice Libor Filipi připustil, že pro zaměstnance a pacienty není malování interiérů příliš příjemnou záležitostí, ale bylo již nezbytné, stejně jako oprava kanalizace a další drobnější úpravy. Kolotoč plánovaných prací se dostává do závěrečné fáze.
„Činnost interního oddělení v té podobě, jak jsou klienti zvyklí, bude obnovena koncem příštího týdne,“ přislíbil ředitel Filipi.
„Navíc upravujeme další dva pokoje jako nadstandardní,“ vysvětlil. S odstupem několika měsíců managment nemocnice hodnotí pozitivně zřízení recepce.
„Je to přínos pro nemocnici i pro samotné klienty. Ještě přesně podle našich představ nefunguje jejich objednávání pro naše odborná pracoviště. Myslím si, že lékaři-specialisté dosud nevyužívají recepci v takové míře, v jaké by mohli. To následně vytváří některé problémy při odbavování klientů, protože vlastní čekací doby jsou zbytečně dlouhé,“ upozornil ředitel na rezervu, která by se mohla lepší vzájemnou informovaností zlepšit. Firma Mediterra vyšla městu a Sdružení obcí Sedlčanska vstříc a při omezení lékařské služby první pomoci se mohou pacienti obracet prakticky nepřetržitě buď na interní nebo chirurgické oddělení nemocnice.
„V rámci této ambulantní činnosti od nás veřejnost požaduje i pediatrické služby, a protože nemocnice nemá vlastního pediatra, nemůžeme tyto případy vždy řešit našimi odborníky,“ upozornil na možný pramen stížností Filipi. Ředitel připomněl, že pokud jde o akutní případy, jsou v Sedlčanech dvě posádky Zdravotnické záchranné služby první a pacienti sedlčanského regionu mohou přivolat pomoc zavoláním na tísňovou linku 155.
(mb), Příbramský deník, 18.7.2002