která je umístěna na internetu.
V porovnání s klasickými zdroji získávání takových informací (literatura, zástupci farma-firem), jsou informace obsažené v e-detailingových prezentacích v přehledné formě, dostupné 24 hodin denně a v době i rozsahu, které si uživatel zvolí sám.
Systém nabízí, kromě krátkého představení zvoleného léku, úplnou lékovou informaci, přehled úhrad zdravotních pojišťoven, odkazy na příslušnou literaturu a možnost vyhledání lékových interakcí.
Další možností je přímý e-mailový kontakt s výrobcem a jeho marketingovým zastoupení s možností objednání informačních materiálů o léku v tištěné podobě nebo dohodnutí návštěvy firemního zástupce v ordinaci.
Samostatný modul nabízí servis, který farmaceutická společnost poskytuje lékaři pro jednodušší práci s pacientem. Informační brožurky a léčebná doporučení pro pacienty si lékař může prohlédnout v elektronické podobě a v případě zájmu jedním kliknutím myši zvolené množství objednat.
Na otázky související s lékem nebo léčbou je možné vyhledat si odpověď podle klíčových slov nebo zaslat dotaz některému z odborníků.
Několik takových systémů funguje již delší dobu ve Spojených státech. Průzkumy uvádějí, že jejich obliba stále roste. Uživatelé oceňují hlavně rychlost a úsporu času při získávání nových informací.
Edetailing zástupce farmaceutických společností v budoucnu jistě nenahradí, může ale výrazně zkrátit čas určený pro jejich návštěvy v ordinacích lékařů.
V České republice je možno navštívit tento typ prezentace na stránkách projektu Ordinace.cz na adrese http://www.ordinace.cz/edetailing/edetailing_1.php.
(PR materiál)