Podle úřadu ze zadávací dokumentace konkrétně nevyplývá, jakým způsobem měli zájemci postupovat při určení vzdálenosti od místa svého servisu ke všem výjezdovým stanovištím zadavatele. Při koncipování nabídek uchazeči o zakázku postupovali rozdílně. Jeden uváděl vzdálenost od nejbližšího servisu, který měl k dispozici, jiný vzdálenost od autorizovaného servisu, i když měl i jiné servisy.
Ze zadávací dokumentace také není jasné, jakým způsobem měli zájemci postupovat při určení jednotlivých vzdáleností. Úřad například uvádí, že mohli využít různých internetových plánovačů tras, které ale nabízí rozdílné údaje.
Výsledkem jsou tedy vzájemně neporovnatelné nabídky, které zadavatel v tendru obdržel. Příčinou byla podle ÚOHS nejasně stanovená dokumentace, proto úřad zadání zakázky zrušil. Rozhodnutí je už pravomocné.
Zdravotnická záchranná služba Ústeckého kraje začala firmu na opravu svých vozidel hledat v dubnu 2010 poté, co zrušila předchozí otevřené řízení. Vybrala nabídku pražské společnosti Gerhard Horejsek a spol., s r.o.