Mléčná dieta Rajko Dolečka

Mléčná dieta Rajko Dolečka

Oblíbili jste si mléko? Hledáte způsob, jak zhubnout? Vyzkoušejte mléčnou dietu Rajko Dolečka, která může pomoci v hubnutí právě vám.

Parametry

Vhodná pro: muž / žena

Věková kategorie: 20 až 30 / 30 až 45 / 45 až 65 / 65 a více

Zhubnutí za měsíc: 8 kg

Cvičení k dietě: občas

Princip diety

Máte rádi mléko a hledáte vhodnou dietu, se kterou zhubnete? Vyzkoušejte mléčnou dietu Rajko Dolečka. V rámci této diety můžete jíst hlavně mléčné výrobky. Dieta se drží pouhých 13 dní, během nichž zhubnete neuvěřitelných 8 kilogramů. Denně si jídlo rozdělíte na pět porcí, přičemž budete jíst každé tři hodiny. Ideální je jíst v 7:00, 10:00, 13:00, 16:00 a 19:00 hodin. Ale tento čas si můžete upravit dle svého denního plánu.

Důležité je, abyste dodržovali pitný režim. Denně byste měli přijmout až dva litry neslazených tekutin. Je povolena také káva, ale pouze v té době, kdy se pije podle plánu mléko. Neměli byste solit, případně solte minimálně. V rámci diety byste měli kupovat polotučné produkty (mléko, tvaroh i jogurt), protože nízkotučné výrobky neobsahují dostatečné množství živin. Budete-li mléčnou dietu Rajko Dolečka držet přesně podle sestaveného plánu, který trvá 13 dní, zhubnete až neuvěřitelných 8 kilogramů.

Tato dieta není vhodná pro lidi, kteří mají alergii na laktózu a mléčné bílkoviny. Neměli byste držet dietu ani déle než 13 dní. Mléčná dieta Rajko Dolečka je velmi oblíbená, ale řadí se mezi drastické a nezdravé diety. Ale podle Rajko Dolečka si můžete váhu udržet, i přesto že přestanete po 13 dnech dietu držet.

Co jíst při dietě?

Během mléčné diety Rajko Dolečka máte povoleno mléko, tvaroh, zeleninu, libové maso, šunku a ovoce.

Výhody a nevýhody

Mléčná dieta Rajko Dolečka je vhodná pro lidi, kteří chtějí za krátkou dobu zhubnout poměrně velké množství kilogramů. Ale nevýhodou je, že tato dieta se řadí mezi nezdravé a drastické diety, během níž budete mít velmi často pocit hladu.

Ukázkový jídelníček

  1. den
  • Snídaně, svačina, oběd, svačina, večeře: 250 ml mléka
  1. den
  • Snídaně: termix
  • Svačina: 150 g tvarohu
  • Oběd: 150 g vařeného hovězího masa
  • Svačina: 150 g zeleniny
  • Večeře: 2 ks vejce, 250 ml čaje
  1. den
  • Snídaně: 100 g ovoce
  • Svačina: 100 g zeleniny
  • Oběd: 100 g libového salámu
  • Svačina: 250 ml mléka
  • Večeře: 150 g vařeného kuřecího masa
  1. den
  • Snídaně: termix
  • Svačina: 250 ml mléka
  • Oběd: 100 g zeleniny
  • Svačina: 100 g zeleniny
  • Večeře: 100 g šunky, 250 ml čaje
  1. den
  • Snídaně: 2 ks vejce, 100 g zeleniny
  • Svačina: 100 g zeleniny
  • Oběd: 150 g tvarohu
  • Svačina: 100 g ovoce
  • Večeře: 100 g zeleniny, 250 ml kysaného mléka
  1. den
  • Snídaně: 100 g šunky
  • Svačina: 100 g ovoce
  • Oběd: 100 g tvarohu
  • Svačina: 100 g vařeného masa
  • Večeře: 250 ml kysaného mléka
  1. den
  • Snídaně: 2 ks vejce
  • Svačina: 100 g ovoce
  • Oběd: 250 g tvarohu
  • Svačina: 100 g masa
  • Večeře: 250 ml mléka
  1. den
  • Snídaně: 200 g ovoce
  • Svačina: 200 g zeleniny
  • Oběd: 200 g ovoce
  • Svačina: 200 g zeleniny
  • Večeře: 200 g ovoce
  1. den – stejný jak 1. den
  2. den – stejný jak 2. den
  3. den – stejný jak 3. den
  4. den – stejný jak 4. den
  5. den – stejný jak 5. den
Mléčná dieta Rajko Dolečka
3.7 (73.27%) 226 hlasování

17 comments

  • Opravdu to funguje, kdyz vse dodrzite Zhubl jsem cca 7 kg.

  • Zatím jsem na 3. Dnu a 3kila dole 😉 tak jsem zvědavá dál 😉

  • Také potvrzuji – FUNGUJE. Pátý den – 2 kg dole.Nejím vejce,nahradila jsem sýrem eidam 30%.
    K do chce kila dole,doporučuji.

  • Mária Rumlerová /

    Držela jsem již 2x a vždy 6kg dole. Teď jedu druhý den a 1,5kg. Pocit hladu samozřejmě je a bude hůř. 🙂

  • Držím 11. den a super. Mám dole 7 kg. Někdy je to těžké, ale dá se to. A hlavně….obleču věci co mi byly malé 🙂 První dieta, která mi pomohla.

  • Opravdu jdou kila dolů, minimálně 5kg a jestli vydržíte, je zajímavé, že i po té dietě jíte méně a přemýšlíte, co si dát k jídlu a nepřejídáte se. Poprvé jsem držela tuto dietu před 10-lety(9kg)a od té doby si váhu držím. Ještě 2krát jsem vše absolvovala, ale už jsem shodila jen 5kg,ale to stačí. Je to fakt drastické, těšíte se na každé jídlo a počítáte hodiny, ale dá se to! Ode dneška také začínám, doufám, že vydržím.

  • Dr. Klátil /

    Je to sice hladové, ale funguje. 1Kg dole každý den. U chlapa to jde vidět hned u ženských to jde pomaleji.
    Držím to už po třetí za pět let a vždy to splní svůj účel. Po ukončení diety je člověk zvyklý jist trochu opatrněji.
    Přeji všem hodně zdaru a pevnou vůli….

  • Veronika Gabrielová /

    Cim prosim nahradit maso? Dekuji

    • Redakce Zdraví.Euro.cz /

      Dobrý den, paní Gabrielová,

      pokud se jedná o náhradu masa malým dětem ve vývinu, nedoporučujeme radikálně vynechávat maso z jídelníčku, protože v mase je obsažena řada esenciálních aminokyselin, které nelze nahradit žádnou rostlinnou stravou. Pokud se jedná o dospělého člověka, lze bílkoviny dodat mléčnými výrobky, vajíčky, sójou, luštěninami, obilninami. Dobrou alternativou k masu může být např. tofu. Vegetariáni by měli být sledováni u lékaře pro hodnoty vitaminu B12 či železa.

      Redakce Zdraví.Euro.cz

  • Libuše Šmídová /

    Zhubla jsem a váhu si držím

  • Zeleninu čerstvou, nebo vařenou? A jakou prosím? A jaké ovoce? Dekuji

    • Dobrý den, nejím moc maso a vůbec nejim ovoce a zeleninu.. Myslíte že bude vadit když zeleninu a ovoce nahradím sýrem, šunkou a nebo vajíčkama? Děkuji.

  • Začíná někdo s dietou?

  • Michaela24 /

    Dobrý den
    Chci se zepatat co místo kysaneho mléka ? Nesnáším ho tak, ze mě natahuje 😀 mužů cottage nebo activii ve formě drinku ? A musí to být neochucene všechno ? 🙄
    Dekuju

  • Hezký den,chtěl bych začít dietu ale mám problém
    Nejím tvaroh, kysané mléčné výrobky, a bílí jogurt do sebe dostanu to jo ale s těží.
    Jde tvaroh a kysané nápoje nahradit tak aby to mělo efekt stejný?

Napsat komentář

Your email address will not be published.

top