Pojišťovny začaly otevírat část svých poboček

21. 4. 2020 7:52
přidejte názor
Autor: Redakce
Pojišťovny začaly otevírat část svých poboček, v postupném rozšiřování obchodní míst za dodržování hygienických opatření hodlají pokračovat i v dalších dnech. Vyplývá to z ankety ČTK mezi pojišťovnami. Současně připomínají, že klienti mohou nadále řešit většinu úkonů tykajících se smluv online prostřednictvím počítače či mobilního telefonu. Pojišťovny z preventivních důvodů kvůli zamezení šíření koronaviru uzavíraly pobočky v půlce března.


ČSOB Pojišťovna otevírá většinu svých poboček a obchodních míst v mimořádném režimu. Z celkového počtu 218 jich zůstane zavřených 50, zbylých 168 bude za zvýšených bezpečnostních a hygienických opatření přístupných klientům.

"Zůstává ale distanční možnost obsluhy, při které může klient on-line, po telefonu nebo mailem vyřídit většinu svých požadavků," uvedl generální ředitel ČSOB Pojišťovny Jiří Střelický. Pobočky a obchodní místa uzavřela 16. března. Nyní jsou místa vybavena průhlednými přepážkami a obchodníci mají dostatek ochranných pomůcek, dodal.

Kooperativa od minulého týdne rozšiřuje počet kanceláří v regionech, které jsou přístupné klientům. "V poslední době jsme zaznamenali zvýšený zájem klientů o návštěvu našich kanceláří. Přestože nabízíme on-line řešení prakticky pro všechny potřebné procesy, mnozí klienti preferují osobní kontakt s poradcem. Klienti budou do kanceláří moci vstupovat jednotlivě a pouze s ochrannými pomůckami," uvedla ředitelka úseku interního obchodu Zuzana Trejdlová.

Generali Česká pojišťovna otevřela 738 z 817 prodejních míst. Jejich provozní doba je v tuto chvíli zkrácena. Provozní dobu konkrétního prodejního místa si mohou klienti ověřit na webových stránkách. "Provozní dobu prodejních místu ale budeme dále postupně rozšiřovat," řekla ČTK mluvčí pojišťovny Ivana Buriánková.

Skupina AXA otevře za zvýšených preventivních a hygienických opatření vybrané pobočky v pondělí 27. dubna. Otevřeny budou v obvyklou pracovní dobu, na kterou jsou klienti v dané lokalitě či regionu zvyklí. Lidé mohou i nadále řešit většinu úkonů tykajících se smluv online odkudkoliv. Stačí k tomu chytrý telefon, tablet nebo počítač a připojení k internetu, poznamenal mluvčí AXA Jiří Cívka.

Allianz otevírá většinu poboček, zhruba 80 procent, ve zkráceném režimu tento týden. Příští týden podle mluvčí Kateřiny Ikráthové pracovní dobu opět prodlouží a některá obchodní místa budou otevřená každý den.

Česká podnikatelská pojišťovna předpokládá v závislosti na vývoji situace postupný návrat ke standardní provozní době na pobočkách od příštího týdne. Klienti budou podle mluvčí Renaty Čapkové moci do prostor poboček vstupovat jednotlivě a pouze s potřebnými ochrannými pomůckami a dodržovat dvoumetrový odstup u čekajících.

  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?