Českých pacientů komunikujících se svým lékařem online razantně přibylo

16. 6. 2016 8:16
přidejte názor
Autor: Redakce
Online objednání a další elektronické služby u svého ambulantního lékaře využívá již 36 643 pacientů. Vyplývá to z údajů společnosti CompuGroup Medical Česká republika (CGM). Meziroční nárůst nových zájemců ze strany pacientů je tak více než 50 %.


TISKOVÁ ZPRÁVA CGM

Lékaři a jejich pacienti využívají ke komunikaci systém CGM LIFE eSERVICES. Ten umožňuje mimo jiné elektronické objednání vyšetření u lékaře, online konzultace s lékařem, elektronické zasílání výsledků vyšetření nebo vystavení eReceptu.

„Největší výhodou v dnešní době je to, že tato komunikace je zabezpečená a tím chrání důvěrné informace. To považuji za základní podmínku této služby,“ říká MUDr. Pavel Soviar, lékař z oboru gynekologie. „Dalším přínosem je také on-line objednávání – jak pro pacientky, které si samy mohou kdykoliv vybrat optimální termín, ale také to znamená velké odlehčení sestrám od telefonických objednávek. Sestra má tím pádem více času na odbornou práci,“ doplňuje MUDr. Pavel Soviar.

Z údajů společnosti CGM dále vyplývá, že v období od června 2015 do června 2016 se prostřednictvím CGM LIFE eSERVICES objednali pacienti ke svým lékařům ve 42 178 případech. Lékaři pak tuto službu pro objednání pacientů využili v 15 663 případech.

„Za uplynulý rok začalo tento systém využívat 19 053 nových klientů, což je o 52 % více než na konci května 2015. Celkem jej nyní využívá 36 643 pacientů,“ uvádí Lenka Volfová, Head of Marketing ze společnosti CompuGroup Medical Česká republika a dodává: „Neustále stoupající čísla svědčí o zájmu čím dál většího počtu pacientů a zároveň lékařů. Rovněž dokazují, že elektronická komunikace hraje klíčovou roli ve vývoji celého zdravotnictví.“

  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?