Úřední hodiny zde budou každé první pondělí v měsíci od 09:00 do 12:00 a každou třetí středu od 10:00 do 14:00, sdělila ČTK mluvčí nemocnice Karla Havlíková.
„Mezi pacienty a zdravotníky je třeba navrátit důvěru. Nechceme ponoukat pacienty proti zdravotníkům. Obojí mají totiž kromě povinností i svá práva. To, že nám Baťova nemocnice poskytla prostory, svědčí, že její vedení má zájem, aby kvalita zdravotní péče byla co nejlepší,“ uvedla Gajdůšková. Mimo uvedené dny a hodiny bude ve vrátnici nemocnice instalována poštovní schránka pro případné písemné podněty či stížnosti pacientů.
Ředitel KNTB Bohuslav Škubal kontaktní místo pacientské ombudsmanky přímo v nemocnici uvítal. „Bude blízko hlavně pro naše pacienty, kteří se sem v případě nespokojenosti snadno dostanou. My však stížnosti pacientů už nyní řešíme co nejrychleji. Pokud se problém řeší včas, bývá to ve většině případů ke spokojenosti jak poškozeného, tak i toho, kdo pochybil. Pokud není pacient s naším řešením spokojen, poradíme mu, kam se může dál obrátit,“ řekl Škubal.
Kontaktní místo pacientské ombudsmanky přímo v nemocnici je v KNTB jako první v republice. Ve Zlíně přitom jde už o druhé kontaktní místo. První je v kanceláři senátorky Gajdůškové na tř. T. Bati a úřední hodiny jsou tam každé první pondělí v měsíci od 14:00 do 16:00. Gajdůšková je od srpna 2008 jedinou pacientskou ombudsmanskou pro celou Moravu.