Vozový park Státního ústavu pro kontrolu léčiv. Mezi auty i tyto limuzíny, benzínové čtyřkolky v metalíze s objemem motoru 3,5 litru v plné výbavě. Ústav loni pořídil 3.
Zdeněk BLAHUTA, prozatímní ředitel Státního ústavu pro kontrolu léčiv: Jedná se o čistou nehospodárnost. Já se domnívám, jestli k zabezpečení činnosti ústavu je třeba vozidla s takovou specifikací používat.
redaktorka: Management v nich jezdí na schůzky, třeba na ministerstvo. Inspektoři zase na kontroly používají nové Octavie.
Pavel BŘEZOVSKÝ, bývalý ředitel Státního ústavu pro kontrolu léčiv: Pro potřeby toho, aby byly, aby se dostali všude, kam potřebují ve smyslu těch všech přírodních podmínek, tak to bylo odpovídající.
Aleš ZICH, prověřování vozidel, poradce: To je v podstatě nejluxusnější model, který se dá pořídit. Tam skutečně ta účelnost pro běžné přesouvání je poměrně silně diskutabilní.
redaktorka: Zakázku na nákup dalších 3 aut vyšší střední a 3 aut střední třídy, celkem za 5 milionů 600 tisíc, vypsal ústav na konci loňského roku.
Pavel BŘEZOVSKÝ, bývalý ředitel Státního ústavu pro kontrolu léčiv: Potřebovali je z toho důvodu, že bylo potřeba obnovit vozový park. Já sám jsem vlastně jezdil vlastním vozem.
redaktorka: Pavel Březovský v čele ústavu skončil v únoru, kvůli špatnému hospodaření ho odvolal ministr zdravotnictví Svatopluk Němeček. Obnovu vozového parku na Státním ústavu pro kontrolu léčiv teď řeší nová směrnice. Ta by měla podobné nehospodárnosti do budoucna zabránit.