Dobře si vybrat zdravotní pojišťovnu rozhodně není jednoduché. Informací je relativně málo a vyznat se v těch, které existují, je také pořádný oříšek. Většina lidí tak o kvalitě zdravotnictví moc nepřemýšlí. Co když ale existuje lepší řešení, které zajistí lepší orientaci i přístup ke zdravotním službám?
Oborová zdravotní pojišťovna je třetí největší zaměstnaneckou pojišťovnou v České republice, která nabízí široké spektrum služeb v druhé nejširší síti smluvních špičkových zdravotnických zařízení.
OZP se jako pojišťovna neomezuje jen na výběr zákonného pojištění a proplácení zdravotní péče. Její prioritou jsou zejména doplňující asistenční služby, které klientům OZP přinášejí nadstandardní péči a okamžitou konzultaci se specialisty. Velkou pozornost věnuje také prevenci a předcházení zdravotním problémům.
Asistenční služba OZP tak šetří zdraví, čas i peníze. Klienti s Asistenční službou OZP nečekají dlouhé fronty u lékaře. Jednoduše zavolají asistenční službu a ta se postará o to, aby byli co nejdříve objednáni ke správnému specialistovi. Výhodou je také služba non – stop lékař na telefonu pro rychlou konzultaci, která může předejít pozdějším zdravotním komplikacím.
Svým klientům nabízí OZP tři úrovně asistenčních služeb – Standard, Silver a Gold. I když se jejich rozsah služeb a výhod liší, všechny zajišťují rychlý přístup k nadstandardní zdravotní péči a odbornou konzultaci.
OZP je pojišťovnou zcela otevřenou a jejím pojištěncem se tudíž může stát každý občan České republiky i kterýkoliv zahraniční občan s trvalým sídlem na území ČR.
Lidé, kteří se rozhodnou změnit svou zdravotní pojišťovnu, by tak měli učinit do 30. června, aby se od 1. ledna následujícího roku stali pojištěnci OZP.