„Kamenné pobočky dosud pasivně čekaly na příchod klienta, my bychom chtěli tuto situaci obrátit a chtěli bychom se stát aktivní pojišťovnou. Pokud pojištěnec požádá, může mu pojišťovna díky institutu osobního poradce doporučit například zdravotnické zařízení, které poskytuje kvalitní péči,“ uvedl ředitel pojišťovny Jiří Bek.
Od ledna 2005 by měli být osobní poradci rozmístěni po celém území ČR, celkem pojišťovna pro tuto službu vyhradí asi 300 zaměstnanců.
S osobními poradci budou moci kromě jednotlivých klientů konzultovat také plátci zdravotního pojištění (účetní, jednotlivé podniky).
Poradci budou také v kontaktu se zdravotnickými zařízeními, kde budou lékaře seznamovat s elektronickým systémem ČNZP nebo jim budou asistovat při realizaci preventivních programů a regionálních akcí.
(klu), www.Zdravi.Euro.cz