Současný název už je podle zástupců pojišťovny dlouhý a nepraktický. "Jsme přesvědčeni o tom, že bychom měli komunikovat daleko více modernějším způsobem s mladou generací, nejenom s tradičním segmentem těžkého průmyslu jako takového, s hornictvím a hornickými rodinami, ale také s mladými lidmi prostřednictvím elektronických kanálů, prostřednictvím zjednodušeného loga," řekl Klimša. Změny podle něj budou nastávat postupně a plynule. "Pojištěnec nepozná nic. V průběhu času mu dojde nová kartička," řekl Klimša.
RBP, která letos slaví 25 let existence, má 430.000 pojištěnců a je v Česku největší regionální zaměstnaneckou pojišťovnou. Klienty má hlavně v Moravskoslezském kraji, kde je jejím pojištěncem prakticky každý třetí obyvatel, ale také v krajích Olomouckém a Zlínském. Vzhledem ke svému působišti byla spojována hlavně s těžkým průmyslem, jejími pojištěnci už ale podle Klimši dávno nejsou jen horníci a jejich rodiny.
Pojišťovna má roční obrat zhruba 12 miliard korun. Na preventivní a bonusové programy by měla letos vynaložit přibližně 60 milionů korun, což je o 30 procent více než v roce 2017. Pro příští rok chce tuto sumu opět navýšit, a to zhruba o 20 procent na 72 milionů korun. Na příští rok připravuje RBP pro pojištěnce řadu novinek, například rozšíření speciálních balíčků.