Tržby vzrostly z on-line prodeje lékárenského, ale i doplňkového sortimentu. Prodej přes internet dosáhl přes 600 milionů korun. Sedmdesát procent on-line zákazníků a zákaznic jsou mladší ženy, 35 procent on-line zákazníků jsou lidé ve věku mezi 25 a 34 lety, dalších 22 procent je skupina mezi 35 a 44 lety. "Bez zajímavosti však není ani sedm procent on-line zákazníků nad 65 let," uvedl zakladatel Martin Kasa.
Internetoví zákazníci lékáren Pilulka.cz platili nejčastěji na dobírku, a to ve třetině případů, tento typ platby však zaznamenává mírný pokles. Naopak stoupá četnost on-line plateb, nyní činí 27 procent.
Skupina Pilulka minulý rok koupila slovenského konkurenta Pilulka24.sk a expandovala na rumunský trh. V letošním roce připravuje Pilulka.cz vstup na dva až tři další nové trhy v Evropě, mimo jiné vyhodnocuje možnosti také v Rakousku, Německu či Nizozemsku. Franšízová síť má v České republice 125 lékáren. mdk mal