Ústí nad Labem - a mobilní telefonní sítí. Pak se budou moci pacienti připojit ze svého domácího počítače na portál a zaregistrovat se. Při této registraci si zároveň zvolí formu komunikace - internet, či SMS.
Po přihlášení do systému si klient vyhledá konkrétní odborné pracoviště. Zobrazí se mu volná kapacita ordinace. Pacient si vybere datum a čas návštěvy a objedná se.
Před plánovaným vyšetřením potvrdí klient svou přítomnost v areálu nemocnice, a to buď na recepci, či z internetových kiosků, které se v areálu nemocnice nacházejí. Získá tak pořadové číslo. Pak si už bude moci zajít na kávu, protože SMS zpráva ho upozorní, že se blíží čas jeho vyšetření, uvedl Krois.
Nový systém objednávání pacientů by měl začít v ústecké Masarykově nemocnici sloužit během roku 2007.
Nyní jsou v areálu nemocnice čtyři internetové kiosky. Vedení nemocnice počítá s tím, že jich v budoucnosti přibude.
ČTK