Společnost Lagardere Active ČR, provozovatel rádií Evropa 2, Frekvence 1 nebo dětského projektu Pigy, spouští další CSR aktivitu a chce prostřednictvím ní oslovit až 5,4 milionů lidí. V příštím roce počítá s investicí zhruba ve výši 10 mil. Kč do on-air, on-line propagace a deseti eventů. Cílem projektu je podporovat myšlenku, aby rodiče trávili více času s dětmi a pomáhali jim se rozvíjet pomocí správných herních aktivit.
„Z našeho interního výzkumu, který jsme si realizovali pro značku Pigy, vyplývá, že existuje rozpor mezi tím, jak by lidé chtěli trávit čas se svými dětmi a vnoučaty a mezi tím, jak ho skutečně tráví. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli je motivovat ke změně a použijeme k tomu všechny naše dostupné kanály. Oslovíme 5,4 mil. lidí, z toho nejméně 10 tisíc kontaktním způsobem a počítáme i se zapojením dalších partnerů, kteří budou myšlenku sdílet s námi,“ uvedl Petr Uchytil, ředitel strategického marketingu Lagardere Active ČR.
Na trhu je nepřeberné množství hraček a technologií a rodiče si se svými dětmi stále méně hrají a tráví spolu méně času. Odborný časopis Postgraduální medicína, který se stal odborným garantem projektu, chce proto přispět k tomu, aby se situace obrátila. „Myšlenkou naší spolupráce je snaha podpořit edukaci a posílit schopnost dětí v rozvoji jemné motoriky, která je tak důležitá pro zdravý vývoj dítěte,“ řekla Michaela Lízlerová, šéfredaktorka časopisu Postgraduální medicína, vydavatelství Mladá fronta. Na tiskové konferenci vystoupila za titul Postgraduální medicína fyzioterapeutka Tereza Honců, která se ve svém příspěvku zaměřila na motorický vývoj dětí do tří let, s nímž má praktické zkušenosti ze sdružení Caballinus, kde působí.
Web Hrajsisnami.cz chce posílit schopnosti dětí, upevnit rodinné vazby a vytvořit lepší společnost Více informací zde: www.hrajsisnami.cz
Více o vydavatelství Mladá fronta
Vydavatelství Mladá fronta je moderní vydavatelství s dvaasedmdesátiletou tradicí. Vlajkovou lodí vydavatelství je týdeník Euro a portál Euro.cz. Divize Online provozuje také ekonomický web Finance.cz a dalších 20 specializovaných online titulů. Od roku 2010 divize Medical Services nabízí kvalitní komplexní servis ve zdravotnictví. Divize Knihy na trh ročně uvede kolem 200 nových titulů. Portfolio vydavatelství Mladá fronta se od června 2017 významně rozšířilo o řadu titulů, především v segmentu auto-moto, a také sportovních a hobby magazínů. V divizi Dětské tituly začal vycházet nový časopis pro nejmenší děti Puntík. Vydavatelství Mladá fronta svými produkty osloví 5 052 735 lidí v České republice.
poznámka