Z velkého nárůstu objednávek společnost podle ředitele Tomáše Koláře nemá radost, protože nynější pandemie těžce poznamená celý svět. "Považujeme ovšem za svou povinnost udělat vše pro své zákazníky v nejvíce zasažených oblastech," uvedl ředitel. Linet také uvolnil k okamžitému prodeji všechna dostupná lůžka, včetně těch, která používal na ukázky a trénování obsluhy.
Výrobní linky jsou vytížené na maximální kapacitu, klíčová lůžka se vyrábí ve dvou směnách. Společnost se zaměřuje i na ochranu zaměstnanců. "Každý má k dispozici roušku, kterou dnes nakupujeme a zároveň šijeme svépomocí z centrálně objednaných látek. Ve všech provozech je k dispozici a povinnému používání desinfekce. Jsem opravdu hrdý na všechny zaměstnance. Všichni si uvědomují, že bojujeme proti možným fatálním důsledkům pandemie," dodal Kolář.
Linet měří teplotu všem lidem, kteří přicházejí do objektu firmy, do vrátnic instaloval termokamery pro bezkontaktní měření, všichni rovněž musí mít ústenku a desinfikovat si ruce. Společnost musela omezit provoz firemní školky, ale všichni zaměstnanci mají možnost využít hlídání svých dětí. Zrušeny jsou obchodní cesty, všechny schůzky probíhají on-line.
Pro své zákazníky společnost spustí webové semináře a tréninky. Zaškolení obsluhy, především sester, je klíčové k efektivnímu použití lůžek, proto jim společnost nabízí on-line podporu.
Linet sídlí v nizozemském Dordrechtu a zaměstnává 1680 lidí v 15 společnostech a lokalitách. Tržby společnosti vzrostly v obchodním roce 2018/2019 meziročně o 14 procent na 7,4 miliardy korun, plán tržeb na obchodní rok 2019/2020, který skončil v úterý, přesahuje osm miliard korun.