Při volbě měli odborníci na paměti předem stanovenou definici: Superznačka si vybudovala ve svém oboru nejlepší pověst a v porovnání s jinými nabízí zákazníkům výrazné emocionální či hmotné výhody, které oni vědomě nebo podvědomě žádají, chtějí a oceňují. Zástupci Walmarku označili ocenění za odměnu pro zaměstnance, kteří se snaží o maximální spokojenost zákazníků, zároveň však také za potvrzení, že jejich reklamní kampaně byly přesně cílené a dobře přijaté. Organizace Superbrands, která přihlášené značky hodnotila, je považována za jednu z předních nezávislých autorit a znalců, jejímž cílem je rozvíjet branding, vyzdvihovat výjimečné značky a zviditelňovat je. Program funguje ve více než 50 zemí světa, v ČR působí od roku 2004 a podílí se na zvýšeném zájmu o tuzemské původní značky.
Walmark mezi prvními
9. 2. 2007 0:00
Původní česká značka Walmark se stále se drží mezi nejvýznamnějšími značkami ČR a také v hodnocení roku 2006 se umístila v exkluzivní skupině prvních 100 značek ČR, které porota Superbrands vybírala z více než 2000 hodnocených.