Přejít na obsah

Nový ředitel záchranky má umět pracovat v týmu a řešit problémy

zpět
21.5.2015
management, křeslo, stůl, ředitel, manager
zvětšitmanagement, křeslo, stůl, ředitel, managerZdroj: Shutterstock

management, křeslo, stůl, ředitel, manager | Zdroj: Shutterstock

 

Magistrát zveřejnil na úřední desce podmínky výběrového řízení na ředitele záchranky. Kromě pětileté praxe ve vedení zdravotnického zařízení musí umět pracovat v týmu, komunikovat s podřízenými a problémy řešit konsensuálně a pragmaticky.

Podle dokumentu musí kandidáti předložit také svou koncepci vedení záchranky. Ředitele Zdeňka Schwarze rada odvolala kvůli sporům s odbory a zaměstnanci, ve funkci skončí ke 30. červnu.

Podle auditu fungování organizace, který si Praha nechala vypracovat, řídil Schwarz záchranku autoritativně a vázla komunikace mezi vedením a zaměstnanci. Po jeho odchodu více než rok volala jejich část v čele s odbory. Letos v lednu vyhlásily stávkovou pohotovost, kterou podpořilo 170 ze 450 zaměstnanců záchranné služby. Ředitel pochybení opakovaně odmítl. Své odvolání z funkce označil za důsledek šikany ze strany odborů.

Radní pro zdravotnictví Radek Lacko (ANO) odchod Schwarze minulý týden odůvodnil tím, že ani ředitel, ani odboráři nebyli přístupni kompromisu a nechtěli přijmout mediátora, který by řešil vleklé spory uvnitř pražské záchranky. Výměna ředitele tak byla nejlepší cestou k uklidnění sporů, uvedl Lacko. Schwarz audit zadaný vedením Prahy označil za vyhozené peníze. Audit nebyl nutný, protože všechny potřebné informace záchranná služba zřizovateli předává, uvedl.


Komentovat článek: Nový ředitel záchranky má umět pracovat v týmu…

*
* Pravidla diskusí - čtěte
*
 

* - údaje označené hvězdičkou jsou povinné

Komentáře

Do této diskuse prozatím nikdo nepřispěl.

přidat komentář
 
 zavřít

Váš tip

  • Jako ochranu před spamem, prosím zodpovězte následující otázku (číslicí):
  • * - položky označené hvězdičkou jsou povinné