Otevřeno seniorům

13. 6. 2011 0:00
přidejte názor
Autor: Redakce
Na přelomu roku 2010/11 zahájila Diakonie ČCE dlouhodobou kampaň s cílem změnit pohled veřejnosti na seniory.


Ilustrační foto

Hlavní sdělení kampaně vyjadřoval slogan Dnešní tabu se jmenuje stáří. Kampaň zdůrazňuje, že stáří a stárnutí má svoji kvalitu a cenu, a upozorňuje na skutečnost, že senioři jsou ve společnosti přehlíženi a podhodnoceni. Na telefonních budkách po celé ČR a v řadě tištěných médií se proto objevily plakáty v podobě optometrických tabulí. Použité zdravě kontroverzní výroky upozorňují na skutečnost potvrzenou řadou současných sociologických studií, jež je obecně dosud málo reflektována: „Lidé, kterým je 55 let a více, jako by neexistovali, jen výjimečně se s nimi setkáte v médiích jinak než jako s oběťmi nehody či podvody…“

Posterová kampaň zaznamenala první úspěch záhy po svém zahájení, zvítězila v soutěži veřejně prospěšné reklamy Žihadlo 2010. Na plakáty a la optometrické tabule s výroky „V médiích uvidíte spíše skutečnou soulož než skutečného seniora“, „O aktivní sopce máme lepší představu než o aktivním seniorovi“, „I zamilované velryby mají v médiích větší prostor než zamilovaní senioři“ nyní navazuje sociální televizní spot s claimem „Stáří nám může dát víc…“ Spot se postupně objeví v televizi, v multiplexech (mediální podpora ČT a Falcon CineXpress) a na internetu. Tipy k zamyšlení z tzv. seniorského desatera najdete na www.otevrenoseniorum.cz.

1)
roky) x AST (U/l
2)
PLT (109/l
3)
OR = 2,36, 95% CI 1,34-4,15, p = 0,003), resp. (OR = 2,42, 95% CI 1,22-4,81, p = 0,01
4)
OR = 3,22, 95% CI 2,28-4,55, p < 0,0001), resp. (OR 2,82, 95% CI 1,91-4,15, p < 0,0001

  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?