Hlavní sdělení kampaně vyjadřoval slogan Dnešní tabu se jmenuje stáří. Kampaň zdůrazňuje, že stáří a stárnutí má svoji kvalitu a cenu, a upozorňuje na skutečnost, že senioři jsou ve společnosti přehlíženi a podhodnoceni. Na telefonních budkách po celé ČR a v řadě tištěných médií se proto objevily plakáty v podobě optometrických tabulí. Použité zdravě kontroverzní výroky upozorňují na skutečnost potvrzenou řadou současných sociologických studií, jež je obecně dosud málo reflektována: „Lidé, kterým je 55 let a více, jako by neexistovali, jen výjimečně se s nimi setkáte v médiích jinak než jako s oběťmi nehody či podvody…“
Posterová kampaň zaznamenala první úspěch záhy po svém zahájení, zvítězila v soutěži veřejně prospěšné reklamy Žihadlo 2010. Na plakáty a la optometrické tabule s výroky „V médiích uvidíte spíše skutečnou soulož než skutečného seniora“, „O aktivní sopce máme lepší představu než o aktivním seniorovi“, „I zamilované velryby mají v médiích větší prostor než zamilovaní senioři“ nyní navazuje sociální televizní spot s claimem „Stáří nám může dát víc…“ Spot se postupně objeví v televizi, v multiplexech (mediální podpora ČT a Falcon CineXpress) a na internetu. Tipy k zamyšlení z tzv. seniorského desatera najdete na www.otevrenoseniorum.cz.